Leden

of:

BANDO FOUNDATION

Ed Tabancura (Filipijnen)

Stichting Bando- Is een outreach-programma dat de gemeenschap helpt om dichter bij elkaar te komen via artistieke activiteiten door middel van verschillende soorten workshops die de creativiteit van mensen zal vergroten. Dit te doen door zich uit te drukken via onze eigen identiteit…. de eigen creatieve geest. Deze stichting zal het bewustzijn van haar individuele lid activeren om deel te nemen aan een gezonde sociale omgang met de plaatselijke gemeenschap en daarbuiten.

Helaas is ons zeer dierbare lid Ed Tabancura,  oprichter van het zogeheten GoodTimes Cafe in Dipolog van ons heengegaan en herdenken wij hem in Liefde als een zeer gedenkwaardige kracht die veel voor de stichting heeft kunnen betekenen.

Ed Tabancura  (Philippines)

Bando Foundation - Is an outreach program helping the community to be closer to each other via artistic activities through different kind of workshop enhancing peoples creativity by expressing thru our (self) identity…. their own art. This foundation will activate the consciousness of its individual member to participate in a healthy social intercous with the local community and outside.

Unfortunately, our dear member Ed Tabancura, founder of the so-called GoodTimes Cafe and gallery in Dipolog has passed away and we remember him in Love as a very memorable force who could have done a lot for the foundation

Hannah Fulgueras de Groot (Filipijnen)

Bando…. klinkt als een band en elkaar kennen,

dus het zal een goede brug zijn die mensen met mensen verbindt.

Mensen die solidariteit verklaren zonder tekst:

Charity M. Poracan (Filipijnen)
Nora Ageas Fulgueras (Filipijnen)

Rolly Fulgueras (Filipijnen)

Deo Dalman (Filipijnen)

Zoals we in de Filippijnse samenleving ervaren, neemt het aantal straatkinderen toe en ze zijn overal. Sommigen van hen slapen op straat langs de drukste trottoirs zonder eten, geen onderdak en geen gezinnen of familieleden die tekenen vertonen of ZORG EN LIEFDE. Ik ben een mens met een zacht hart en met een doel om deze wereld te leven. Ik heb een verantwoordelijkheid als echtgenoot, familieman en lid van BANDO.. Dit zijn mijn visies, doelen en prioriteit om straatkinderen te helpen, te verzorgen en liefde te tonen.

Samuel Poracan (Filipijnen)

"Alles wat ik over Bando Foundation kan zeggen, is een daad van het verenigen van onszelf, waardoor we één worden. Anderen bereiken zodat we onszelf kunnen bereiken. Om mezelf te leren kennen, is het nodig dat ik jou ken, op de een of andere manier hebben we allemaal in de universum zijn met elkaar verbonden.

Elk conflict dat kan ontstaan, is een overtreding die moet worden opgelost. Discriminatie moet in elk conflict geen ruimte hebben. We moeten het er allemaal over eens zijn dat wij als mensen elkaar nodig hebben. We hebben maar één bron en dat is God.

We moeten leren onze bron lief te hebben en elkaar lief te hebben. stil waar dat we individueel uniek zijn,
maar we kunnen nooit alleen leven of bestaan.

Hannah Fulgueras de Groot (Philippines)

Bando…. sounds like bonding and knowing each other,

so it will be a good bridge connectingpeople to people.

People declaring solidarity without text:

Charity M. Poracan (Philippines)

Nora Ageas Fulgueras (Philippines)

Rolly Fulgueras (Philippines)

Deo Dalman (Philippines)

As we experience in the Philippine society,

the number of the street children are rising and they are everywhere.. Some of them sleep on the street along the busiest sidewalks with no food to eat,

no shelter to stay and no families or relatives showing signs of CARE AND LOVE. I am a human being with a soft heart and with a purpose of living this world.

I have a responsibility as a husband,family man and a member of BANDO.. These are my visions, goals and priority to help,care and show love to street children

Samuel Poracan (Philippines)

"All I can say about Bando Foundation is an act of unifying ourselves together, making us one Reaching others that we may reach ourselves. In order for me to know myself, there is a need for me to know you, somehow we all in the universe are interrelated.

Any conflict that may arise is a violation that must be solved.Discrimination must be without room in each one. We all should agree that we as people need each other.We only have one source, and that is God.

We should learn to love our source and to love each other.It is . quiet true that we are individually unique,

but we can never live or exist by ourselves.

Hans de Groot

(De oprichter van Stichting Bando uit Nederland)

Bando verbindt verschillende werelden

van ver weg om ze dichtbij te houden

op zoek naar het geluid van harmonie.

Hans de Groot

(The founder of the Bando foundation

from the Netherlands)

Bando connects different worlds

from far away to keep them close

looking for the sound of harmony.

HEBER Yebes (Filipijnen)

De echte eenheid kan alleen worden verkregen en bereikt door onze vreugde en ervaring van de onnaspeurlijke rijkdom van Christus. De overloop van Gods leven brengt echte en echte eenheid onder de mensen voort met God als de essentie en werkelijkheid --- want God is de bron van eenheid en zelfs eenheid Zelf.. Dit is  echt BANDO.

HEBER Yebes (Philippines)

The real oneness can only be obtain and attain through our enjoyment and  experience of the unsearchable riches of Christ. The overflow of God's life produces real and genuine oneness among men with God as the essence and reality---for God is the source of oneness and even oneness Himself.

This is the real BANDO.

Firoz van Herwijnen (Nederland)

Voor mij is Bando als een regenboog,

omdat veel culturen samen zijn

met "Geluiden, woorden en tekens"

en dat brengt ons samen,

zodat iedereen voor Goud kan gaan.

Firoz van Herwijnen (Netherlands)

For me Bando is like a rainbow,

because many cultures are together

with “Sounds, Words and Signs”

and that brings us together,

so that everyone can go for Gold.

Hier een foto van Rolly Fulgueras die eveneens betrokken was met de stichting Bando

Here a picture of Rolly Fulgueras who was also involved with the Bando . foundation

Maak jouw eigen website met JouwWeb